Halkan - check.

Kl. 16:14
Riskettan - check
Halkan - check

Nu är det bara det två viktigaste bitarna kvar. Sedan har jag rott körkortet i land.



Nu är det snabba puckar på isen som gäller. Var ju hos läkarn i onsdags förra veckan. Pratade med Jennie, min sjukgymnast förra torsdagen. Och fick två brev från min läkare i måndags...
Ett där det stod att jag ska göra en datortomografiundersökning (datortomografi; för att avbilda patienten i tre dimentioner - dvs. mitt knä.). Asläskigt långt sjukhusord, men det verkar inte vara så farligt nu när jag slått upp och läst om det. Och det andra ett personligt brev från Mattias (min läkare) där de stod om det han och Jennie kommit överens om och att det kommer bli en operation i maj någongång. Och att han ska in och sno en sena i mitt friska ben och bla bla bla,.



Också till något asmycket roligare: Ikväll ska jag bowla o äta gött med mina tränarkollegor. Alla ska med och det gör allting mycket mycket roligare. Vi har sagt att vi ska ha ett ledarmöte samtidigt, får se hur mycket det blir av den saken... Men jag ser verkligen framemot det!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0