dag för dag.

Kl. 17:59
I torsdags spelade mina tjejer sin första 7manna match och OJ vad stolt jag är. Jag ser en ljus framtid i dessa flickors fotbollsliv! En 4-2 vinst och en 3-2 förlust, men vilken kämparanda sen. Riktigt kul att se både förändringar och förbättringar. På torsdag kör vi igen, på grus.. Heja KSK!


Fest hos Natalie som fyllde 20 i lördags. Graaattis! Det var kul och många återseenden. Dagen efter tydde på en del onyktra scener dagen före, men det där vet jag ingenting om, så det har nog inte hänt. Utgång fick jag hoppa pga. ett glömt leg hemma = riktigt dåligt. Men fick en mysig stund med min fru på tåget hem istället, vilket kanske var än mer värt?


Efter en oavgjord och en vinst kommer... en oavgjord mot Ljungkile. Piss och pina och riktigt, riktigt dåligt. Det var en skamlig match på Gamla Ullevis risiga lermatta. Jag såg inte mycket vilja på den matchen, tyvärr. Skärpning nu ÖIS. Ryck upp er! Förväntar mig en stor förändring tills på torsdag!


ps. ni är finast även om ni är dåliga.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0