Orkar inte

Kl. 21:20
Kom på för ett tag sedan, eller a.. Tjäder påminde mig om att vi har Mediekommunikation tills imorgon, och om den inte ligger på hennes mail senast kl. 08:00 imorgon bitti får vi IG-varning.
Kul att jag verkligen inte orkar engagera mig i någonting alls överhuvudtaget just nu. Jag borde verkligen sätta igång med detta, men har ingen motivation och märker att jag gör allt, verkligen allt, för att gå runt arbetet och slippa börja. För det är just det.. att börja.. Så sjukt tråkigt. Jag orkar bara inte..
Over and Out

Kommentarer
Postat av: tjäder

men vi hann iaf raro. iofs bangade jag efi-analysen men jaaaaa. bajsa.

2007-12-17 @ 13:08:21
URL: http://weare138.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0