igår.

Kl. 17:05
Igår var en asbra dag. Och hör och häpna (!) : fullspäckad. För första gången på tre veckor fick jag ställa klockan. Och för första gången på tre veckor hade jag en plan för dagen.

Först körde jag till skolan med kakor. Mina klasskamrater blev glada och jag var med och lyssnade på tvåornas redovisningar om deras examensarbeten (som förövrigt ska stå på statsmuseet hela sommar!). På väg hem gjorde jag ett jättesnabbt stopp vid k-center, men hittade inte det jag letade efter.

Kom hem, gjorde mina övningar och satt i solen med mamma en stund. På kvällen åkte jag och Linnéa till Liseberg för att lyssna och kolla på en glädjespridande Salem Al Fakir. Det var mys.

Riktigt skönt att ha gjort någonting och inte bara suttit. Men ja, förövrigt så är min största vilja just nu att åka till Sölvesborg och Sweden Rock nästa vecka, fatta va grymma band det är i år! Men det vet jag och alla andra att det inte kommer hända och det är lite sorgligt för jag är alldeles försent ute + jag har ingen att åka med + mitt knä kommer inte hålla för en festival + jag är fattig. Nästa år kanske?

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 12:10:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0